《杏仁奶 vs. 牛奶 護心美顏杏仁奶》

喺澳洲歐美地區,杏仁奶非常受歡迎! 好多明星和素食者都追捧杏仁奶,聲稱有助減肥同對心臟健康!係澳洲超級市場貨架上,杏仁奶仲多過牛奶呢!究竟杏仁奶有幾好? 而杏仁奶嘅營養價值係咪真係可以完全取代牛奶呢?

先講講杏仁奶係咩嚟先!原來杏仁奶中係無奶嘅成份㗎,只係杏仁加水打磨而成。 


以下係脫脂奶和杏仁奶(無糖加鈣)嘅營養成分比較:

每一杯(250毫升)
的營養成份

脫脂奶
杏仁奶(無糖加鈣)
熱量  (卡路里)

86
           39    !
蛋白質  ()

          8.4    !
1.6
脂肪  ()

0.2
          2.9    !
不飽和脂肪  ()

0.1
          2.8    !
鈣質  (毫克)

            504   平手
             516   平手
維他命E  (毫克)

0.02
          7.36   !

 營養分析: 
1. 雖然杏仁大部份都係脂肪,不過因為杏仁奶係加咗大量水份製造,所以較稀釋,熱量較低,不失為減磅朋友嘅好選擇。

2. 牛奶含豐富嘅優質蛋白質,有助修補肌肉和細胞增強免疫力。 

3. 杏仁奶含有大量不飽和脂肪,每日一至兩杯有助降低膽固醇,有益心臟健康。脫脂奶則不含脂肪,不會增加或降低膽固醇。 

4. 脫脂奶含天然鈣質,而杏仁奶則需要人工添加,不同牌子的杏仁奶添加的鈣質成份都有差異,要小心選擇。 

5. 杏仁奶提供維他命E,可以幫助抗氧化,加上優質嘅脂肪,飲完皮膚都靚啲啦! 

兩者各有各好處,所以最好就每日一杯牛奶再加一杯杏仁奶啦!對於純素食者朋友,又或者有乳糖不耐症或對牛奶敏感嘅朋友,杏仁奶會係比較好嘅選擇,咁就要記住其他時間補充足夠蛋白質啦!同埋記住以下兩個選購小貼士

1.杏仁奶嘅天然鈣質比牛奶低,所以購買杏仁奶時,記住留意標籤上有添加咗鈣質先好買啊! 
2. 市面上有好多杏仁奶都添加咗糖,想控制體重嘅朋友最好買無添加糖啦! 

以下係一啲可以喺大型超級市場(jason's , marketplace, citysuper) 可以賣到嘅牌子: 








留言

熱門文章