《香辣咖喱炒藜麥》

上星期嘅藜麥沙律大受歡迎! 好多客人試完之後都話藜麥口感比想像中好!好到就連72歲伯伯都話屋企人食過都讚好!👍🏻

其實藜麥除咗可以做沙律,亦都可以取代五穀類作為主糧。藜麥口感較煙韌,而且粒粒分明,唔會黏埋一齊,用嚟炒飯就一流!

我好鍾意煮炒飯,因為將廚房裏面嘅剩餘食料,全部炒匀,20分鐘就食得!簡單方便又快捷!今次仲加咗惹味嘅咖喱粉,一碟香噴噴嘅香辣咖喱炒藜麥就咁誕生啦!食得健康就係咁簡單☺




材料: 
藜麥 60克 
清水 1碗 

鹽 1/4茶匙 
洋蔥 半個 

蒜頭 2粒 
雜菜 半碗 
低脂火腿片 4片 
提子乾 2湯匙 
咖喱粉 1茶匙 
糖 1/2 茶匙 
油 1茶匙



做法: 
1. 藜麥浸泡30分鐘,洗淨,瀝乾。


2. 清水、藜麥和鹽加入鍋中,加蓋,用細火煮12-14分鐘,中途偶爾攪拌。熄火,加蓋焗五分鐘,等藜麥充分吸收水份。 


3. 同時準備其他材料。將火腿片切粒。蒜頭和洋蔥去衣,切細粒。 燒熱易潔鑊,下油,慢火炒香洋蔥至軟身。 


4. 順序加入蒜頭、火腿和雜菜,用中火炒香。 

5. 加入已熟的藜麥和提子乾炒勻,加入咖喱粉和糖調味,炒至乾身,即成。




份量換算: 3份五穀 + 2份蛋白質+ 1 份蔬菜 + 1 份水果+ 1 份脂肪

留言

張貼留言

熱門文章