《一份朱古力味雞蛋仔 熱量相等於2個漢堡包》

嘩好開心呀!因為我發現咗遠近馳名嘅「媽咪雞蛋仔」喺我尖沙咀公司附近開咗新分店!我以前成日都想特登搭車去紅磡買嚟試吓有幾好食,而家咁近就食到,太好了! 其實雞蛋仔係我既童年回憶,因為每個星期五晚飯過後,爸B就會帶我去買一底,一人一粒咁食,好溫馨㗎!所以細個咪咁肥囉!

大個咗之後先發現,原來每底原味雞蛋仔成390千卡,相等於一個半漢堡包既熱量。如果以一個55公斤既成年人去計算,即係要好盡力好快咁踩單車,踩至少1個鐘頭,先可以消耗到咁多卡路里!
如果好似我咁買咗朱古力味,咁就仲高熱量!保守估計,佢大約加多20克牛奶朱古力,即係大約109千卡!咁即係總共499千卡,約2個漢堡包既熱量喇!

所以⋯有時童年回憶呢啲嘢,偶然懷緬得架啦,唔使成日食!仲有,買咗記住同人分享,獨食「易」肥呀!

留言

熱門文章