有「營」食肆 - 「南小館」

Hayley無奈表示:「兩個人叫咁多嘢,點食得晒?」
冇計啦!要幫大家發掘一下「有營食肆」嘛,唯有叫多啲啦!即使係同一個菜式,唔同餐廳所用嘅油份同份量都唔一樣。而且我覺得食物健康得嚟都必須要好食!如果連我哋兩個都覺得難食,又點可以介紹俾大家呢?
減肥期間,去食上海菜有咩健康選擇?今次我哋去咗「南小館」,有馬蘭頭、醉雞、蝦肉雲吞湯麵、海蜇頭青瓜、燉牛展湯等等。已經幫大家換算晒份量,寫晒係每一張相下面,大家可以安心食啦!
而最終我哋兩個竟然一滴不留地食晒⋯就知道其實啲嘢食都好食啦!減肥都可以好開心嘅!


呢度去咗骨去左皮之後,大約5份肉~

一碟= 一份蔬菜+一份蛋白質+一份油


1碗= 5份五穀加1.5份蛋白質

估唔到個份量都幾多!有4分肉咁多!
今次仲叫咗海蜇頭青瓜,但今次實在太肚餓,竟然唔記得咗叫「走辣油」!大家下次記住啦!

一碟(走油)= 一份蛋白質加半份蔬菜
至於酸辣湯,就唔建議大家食啦!我問咗呢間餐廳嘅廚師,因為要落多油嘅豆瓣醬,之後會再落辣油,而且鹽分又高!

留言

熱門文章