《高纖高蛋白質 西班牙蕃茄焗蛋(baked eggs)》

喺澳洲時,逢星期日我就出去食brunch,因為我好鍾意悠閑寫意嘅感覺,而且當地菜式揉合咗多國特色,我可以「偷師」攞下靈感呀嘛哈哈!

當中有一樣高纖維高蛋白質嘅健康菜式,叫Spanish baked eggs。流心嘅雞蛋配上濃郁嘅番茄醬,放喺熱烘烘嘅香脆法包,咬一啖,嗯~幸福感爆登!

最近我喺屋企整咗一個簡易版,成本只係$10,只需要四樣材料,攪拌後放入焗爐焗20分鐘就食得啦!啱晒啲廚房新手,同埋星期日唔想出去迫嘅朋友~






A. 材料 (1人份量) 
雞蛋 1隻 
茄汁焗豆 2湯匙(50克) 
蕃茄醬 2湯匙(40克) (可以同等份量的茄汁焗豆代替)
蕃茄 1個 

調味: 可隨個人喜好加入乾辣椒碎、辣椒仔Tabasco 或黑椒
\


B. 做法: 
1. 將茄汁焗豆和蕃茄醬拌勻,加入焗盤內。將蕃茄切片,置面。

2. 加入雞蛋。放入焗爐以攝氏150度焗15-20分鐘,至雞蛋煮至自己喜歡的熟度,即成。



Gloria營養小貼士:


茄汁豆由白豆製成,不含膽固醇,脂肪含量比肉類低,是低脂的植物蛋白質來源。茄汁豆含豐富的纖維,每2湯匙(50克)有2.1克纖維,已提供了成人每日所需纖維量(25至30克)的近10%,有助腸道健康和預防便秘。


營養分析

熱量:   155卡路里
碳水化合物:  16.6
蛋白質:  10.1
脂肪:  5.8


Gloria 的份量對換

蔬菜類: 1.5
蛋白質類:  1.5份

留言

熱門文章