《😋營養師推介:便利店4大又低卡又clean雪糕🍦》

一份五穀 + 一份脂肪
天氣咁熱,我都知好多keep fit朋友會想食雪條雪糕~想食又怕肥?唔驚!
如果你真係好鍾意食雪糕甜品,可以考慮每日分配少於150卡路里(fun calories)給「開心食物」!咁就減得開心啲,以免過度抑壓,日後暴食!
咁有咩好味選擇?等我介紹四款比較低卡又天然嘅雪糕俾大家啦!
首先要誠意推介Movenpick新推出嘅熱情果味雪條!一條只有114卡,比朱古力皮雪條(200-270卡)低一半!😍😍😍
點解咁低卡?原來佢外層唔係朱古力皮,而係熱情果芒果sorbet! 仲要有33%係真正嘅熱情果同芒果果肉!我幫大家試食咗,食落好fresh好香,雪糕都好軟滑有奶香!正!
第二款介紹嘅係Häagen-Dazs新出嘅桃味sorbet,一杯150卡,只有一茶匙油,比同牌子嘅朱古力味同綠茶味少約兩茶匙油!我同Hayley試過味,覺得味道酸酸味味,甜度啱啱好!桃味就淡咗少少,再突出啲就perfect 池啦!😋😋😋
最後係Movenpick 士多啤梨味同雲呢拿味,一杯只係120同128卡!不過唔好揀錯咗朱古力味呀下!
除咗比較低卡路里,4款都無添加人造色素同防腐劑,成份比較clean!味道亦好天然,食完好滿足!(有時食咗啲低卡但好難食嘅雪糕,真係寧願唔食架嘛😝)
大家就可以食得又安心又開心啦!
😋😋😋😘😘😘
#每張相下面都有寫換算份量同成份
#食住瘦 #clean #funcalories
一份五穀 + 一份脂肪


1.5份五穀 + 1份脂肪

一份五穀 + 一份脂肪

留言

熱門文章