《新加坡「魚湯米粉蟹」食譜!比胡椒蟹更鮮甜香濃!》

大家新年快樂!祝大家2016日日有食神!越食越fit !2016年第一餐晚餐,當然我要親自煮返餐海鮮餐俾屋企人食,希望新一年食得健康又有營!

今晚煮咗水蛋蒸花甲和豉椒炒花甲,而最受歡迎嘅係「魚湯米粉蟹」!星加坡嘅胡椒蟹大家就食得多啦,但當地朋友曾介紹我食一道魚湯米粉蟹。我哋六位朋友都一致認同呢個菜式係全個旅程最好食! 

我特意做咗一個健康改良版,湯中盡是鮮魚和肉蟹的鮮甜味,再加上香濃的北海道牛乳~所有的海鮮湯都被飲光光呢!

材料 

紅衫魚 2條( 400克 ) 
室溫水 4-5碗 
老薑 5片 
胡椒碎 2 湯匙 
肉蟹(洗淨切件) 2 隻 
老薑5片 
蔥(切段)6根 
北道3.6牛乳 200毫升 
鹽1茶匙 
糖 3茶匙 
油 4茶匙


做法: 

1. 魚洗淨,去魚皮,抹乾水份。 燒熱平底鑊,下兩茶匙油和薑片,爆香一分鐘。把魚的兩面煎至變色。

2. 將魚和薑片放入另一鍋中,加入胡椒碎,倒進水,中火煮30分鐘至奶白色。將魚湯過篩,去除魚骨。 

3. 燒熱平底鑊,下兩茶匙油和薑片,爆香一分鐘。下蟹件,炒匀,下魚湯煮10-15分鐘。

4. 加入已煮熟的米線,再加入北道道3.6牛乳和蔥段煮3分鐘,下鹽和糖調味。即成!

留言

熱門文章