《自製低卡egg benedict》

好多朋友又怕肥,但又好鍾意食egg benedict。所以我決意要整一個低脂版!

我試過網上好多食譜去調製低脂荷蘭醬,用過脫脂蛋黃醬、低脂乳酪、低脂牛油⋯結果味道都大失所望。

最後決定用返最純正最香嘅牛油,只係減少用嘅份量姐!結果味道和質感都令人非常滿意,有好濃嘅牛油和蛋黃香~ 一份只係 415kcal,偶然食下都唔會影響減肥進度丫~




材料:(2人份)
英式鬆餅(English muffin) 2個
低脂火腿片 4片
雞蛋 4隻

荷蘭醬材料:
蛋黃 2隻
澄清牛油 20g(無鹽牛油 40g)
檸檬汁 1茶匙
鹽 少量
清水 1-2湯匙

做法:
1. 將無鹽牛油放在小碗中, 入微波爐,加熱15-25秒至牛油溶掉,靜置於室溫,忌廉會沉底,用湯匙取上層的澄清牛油。需約4茶匙。

2. 將清水加入大鍋中,以慢火保持暖和。置大盤在大鍋上,小心大盤不留直接痛到啲水碰到熱水不然會將接着下來的荷蘭醬中的蛋黃煮熟。將蛋黃加入大盤中,隔熱水將蛋黃微微加熱,手持打蛋器不停將蛋黃打發,將空氣打入蛋黃,令蛋黃變稠密。

3. 分三次把澄清牛油加入蛋黃中,並不停打發,至醬汁變得更稠密。加入檸檬汁和鹽調味,成荷蘭醬,座暖水備用。
4. 微波爐煮水波蛋:http://eatwellcookwellgloria.blogspot.hk/2015/10/blog-post_10.html?m=1

5. 將低脂火腿片加入熱水或微波爐加熱。
6. 將英式鬆餅向橫切成一半,放入焗爐烘脆。
7. 取出英式鬆餅,放上低脂火腿片,再放上水波蛋。
8. 將一至兩湯匙清水加入荷蘭醬,至自己喜歡的稠密度。淋在水波蛋上,即可享用!

熱量:415卡
換算:2份五穀類+3份蛋白質+2份脂肪

留言

熱門文章