營養師Gloria - 79個簡易護膚食譜


籌備咗整整一年去精心準備俾大家

好消息!❤️我第一本書終於面世啦!下星期一(10/4)正式喺各大書局有售!🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
自細我係個肥妹仔,而且皮膚又差,讀營養學真係幫咗我好多好多。營養學唔係叫你咩都唔食,而係令你越食越靚、越食越fit,讓你健康地享受人生!呢本書收錄咗我最喜愛嘅80個食譜,包括20款排毒美肌飲品(detox drink),當中符合我嘅四大條件:
1. 好味。我去過香港西廚學院同好多烹飪學院上烹飪班,直至而家自己教烹飪班,就係為咗煮好味嘅菜式,吸引大家一直堅持煮落去。😋😋😋
2. 簡單方便。大部份菜式都係只需要用10至30分鐘準備,連廚房新手同繁忙OL都可以煮得到!
3. 低卡。全部主菜都喺500卡之內,小食甜品就只有200卡,適合大部份減磅嘅朋友仔。而且全部列咗熱量同營養師份量換算(例:3份五穀類加2份蛋白質類)。🍎🍎🍎
4. 有營養。本書分咗五個部份,包括美肌、抗衰老、去水腫、排毒、有精神/開心,詳細分析所需營養素和食物,令你越食越靚!
這書我用咗多過一年時間去準備,所有菜式再三試味(連攝影哥哥都清碟!),熱量計完再計,無私地分享所有煮食/營養心得俾大家,希望令大家容易實踐。我亦分享左10間「有營餐廳」,等大家食打邊爐、pizza、扒房、自助餐,都可以輕易改善健康!仲有絕密一星期健康餐單,教你點樣輕易配搭食譜同出街食!👍🏻👍🏻👍🏻
有興趣就下星期一去書局或者而家開始向我訂購啦!祝越食越靚,健康享受美味人生!🎉🎉🎉🎉🎉

《紙包牛油檸檬三文魚》
只要用5分鐘,將所有材料同調味料用焗爐紙包住,放入焗爐焗15分鐘,去沖個涼/卸個妝,就可以舒舒服服咁食啦!
《南瓜蝦仁黃金飯》
只要將所有材料切好,放入電飯煲,睇住電視等20分鐘就有得食啦!
《低脂乳酪雪條》
有咁多款雪條揀,全部無加忌廉無加糖,用10分鐘就準備好!
《南瓜忌廉湯》
南瓜忌廉湯都飲得?仲要可以美肌,平衡油脂分泌添?對!用25分鐘就煮好!有齊所有煮食tips,新手都無難度
《泰式紅咖喱大蝦》
邊個話減肥唔食得咖哩?等我教你煮低脂椰汁咖喱!yum~
《高纖蕎麥面沙律》
前一晚用10分鐘,將所有材料放入玻璃樽,第二日就可以帶返公司食!
《星星秋葵蒸水蛋》
蒸水蛋要點先蒸到好似出水芙蓉咁滑?等我為大家分享五大貼士!包保零失敗!
《紅酒燴牛展》
紅酒燴牛展簡直係我招牌菜!只有花30分鐘準備好,放入焗爐就得啦!呢個食譜係我blogspot嘅改良版,成功率更高更好味!

留言

熱門文章