Nutri Life會員精美小冊子出爐啦!


YOU ARE WHAT YOU EAT 

登登登登🎉🎉🎉精美小冊子出爐啦!送俾每一個親愛嘅Nutri Life會員❤️❤️❤️小冊子包括咗換算份量、出外飲食建議等等,希望可以幫到大家越食越健康啦!
封面呢句 “Eat Well, Feel Well, Live well”係我好想送俾大家嘅一句金句。其實你食得健康啲,除咗可以減肥改善身形,最緊要係你會覺得精神咗、皮膚好咗、膽固醇血壓血糖都有改善!咁先至可以過一個健健康康開開心心嘅人生!
最後,多謝多謝多謝設計師不厭其煩咁幫我改咗10萬次,你哋真係好好好好好好好❤️❤️❤️



所有度身訂造嘅餐單份量都會寫喺小冊子!每次會面都會有多元化嘅飲食配搭,確保大家有充足營養之餘,冇咁悶呀嘛!有足夠營養,就唔會咁容易到平台期!

我會用有科學根據嘅四條數式去設計餐單份量!係喺澳洲讀註冊營養師嘅時候學嘅,我唔係隨便開餐單㗎!

好多人都問係咪一定要跟餐單。其實我會建議你每一餐大約食幾多份五穀幾多份蛋白質,然後你按自己嘅喜好去選擇同配搭食物。當然我哋都會幫大家,配搭得更豐富、更好味、更有營!
當然你想嘅話,一開始我都會幫你設計餐單,寫定啲例子啦


想吃得健康,不一定要「閉關」的!而家好多餐廳都有多元化嘅有「營」餸菜選擇!
大家除咗跟住個表去食,仲可以我屋企附近公司附近嘅餐廳餐牌俾我哋,等我哋為你挑選適合你嘅有營選擇!

食譜嘅話,就需要睇另外我哋印出嚟嘅筆記啦!
營養同埋運動貼士都會寫到
營養同埋運動



留言

熱門文章