《10分鐘低卡午餐 - 流心蛋Zoodles》

大家有無聽過減肥恩物- 偽意粉(Zoodles)? 將蔬菜削成絲,代替意粉,可以減低九成熱量!

不過只係食蔬菜做正餐,未免熱量太低,食完肯定好快又肚餓。減肥最緊要減得飽!

所以為咗要做出超飽肚嘅減肥午餐,除咗刨成麵條形狀嘅青瓜絲同蘿蔔絲,我仲加咗高纖嘅蕎麥麵!再加埋日本流心蛋同冷麵汁,口感豐富,仲好fresh添!你哋都快啲試下啦!😋😋😋


材料:
蕎麥面一扎 (80克)
青瓜一條
紅蘿蔔一細條
冷麵汁三湯匙
黑芝麻 一茶匙
雞蛋 兩隻
(p.s. 相中只有一隻蛋,因為另一隻已經俾我食咗 :P)

做法:
1. 將青瓜和紅蘿蔔洗淨,用蔬菜刨刨成絲。













2. 準備流心蛋或熟蛋。(微波爐煮水波蛋:http://eatwellcookwellgloria.blogspot.hk/…/blog-post_10.htm…

3. 在同一鍋中,加入蕎麥面,依照面條的包裝上指示的煮食時間,煮至麵條軟身,用冷水沖洗,瀝乾。

4. 在碟子中加入冷面汁、蕎麥面、紅蘿蔔絲、青瓜絲,拌匀,加上雞蛋,可即時享用或放入雪櫃雪藏。













份量換算(每份): 4份五穀 + 2份蛋白質 + 1 份蔬菜 + 0.5 份脂肪

留言

熱門文章