《低卡美顏甜品 -無花果北海道牛乳布甸 》


最近新鮮無花果當造,大家有無食丫?一粒無花果只有47kcal,味道清甜,賣相討好,營養值爆燈,最近成功俘虜咗好多減磅朋友!

你唔好睇佢細細粒,一粒已經有2克纖維,可以媲美一個細蘋果。鉀質仲好豐富,可以幫大家減輕水腫添!

最最最重要嘅係,紫色嘅無花果有非常豐富嘅抗氧化營養素,包括葉黃素、花青素、胡蘿蔔素。佢哋係保持眼睛健康和延緩衰老嘅好幫手!

我今次用清甜嘅無花果,配以滑溜香濃嘅北海道牛乳布甸。這道甜品最適合做飯後甜品,因為牛奶中的色胺酸和鈣有助減壓安睡,而無花果則舒緩眼睛疲勞,為你疲倦嘅一日畫上完美嘅句號!

材料(3杯):
低脂忌廉100毫升
低脂北海道牛乳350毫升
糖25克 (或甜菊糖 6茶匙)
天然雲呢拿油 1茶匙
魚膠片3片(共7.5克)
無花果 2粒

做法:
1.在鍋中加入低脂忌廉、低脂北海道牛乳、雲呢拿油和糖,用細火輕微煮滾,攪拌至糖溶化,熄火。

2.將魚膠片浸在室溫水約一分鐘,變軟後瀝乾,放進鍋中的牛乳,攪拌至溶化,放涼。倒入容器中,放入雪櫃雪藏至少兩小時至凝固。

3.將無花果洗淨,抹乾。切出三塊無花果,將餘下的無花果刮出果肉。

4.取出已凝固的牛奶布甸,放上無花果果肉和無花果塊,即可享用。

份量換算:
a)(每份)(如使用砂糖): 144kcal
0.5份五穀 + 1份奶類 + 1 份水果

b)(每份)(如使用甜菊糖): 110kcal
1份奶類 + 1 份水果

留言

熱門文章