《美肌瘦身去腫水果 - 牛油果》




最近開始轉季,而且成日唔夠瞓,搞到皮膚好乾。為咗補救,呢幾日我不停食美顏水果- 牛油果!可能心理作用,食咗幾日,皮膚真係無咁乾!

牛油果雖然比一般水果含有較高脂肪,但大部份都係不飽和脂肪,有益心臟健康和滋潤肌膚。牛油果同時擁有抗氧化維他命C和E,可以有效抵抗自由基對皮膚細胞的侵襲,延緩衰老。當中豐富嘅鉀質更有助去水腫添!

牛油果纖維非常高,1/4個已經提供多於1個細蘋果嘅纖維。牛油果含較多脂肪,食完有助飽肚感更持久,減少食零食嘅慾望。

但大家要小心,牛油果熱量唔低,所以千祈唔好食過量!每30克牛油果(約1/4個細)個已經有53kcal。要食得唔肥,記得將1/4個換算為餐單內嘅一份脂肪或者一份水果,咁就可以美肌,又可以減肥啦!

但每次食¼個牛油果,剩低嘅點算?你可以考慮好似我咁,將佢變成雞蛋牛油果醬,朝早搽麵包食;又或者攪拌成綠茶牛油果奶昔,作為下午茶或宵夜。兩樣都可以放雪櫃保存兩日,咁好快就食完一個牛油果啦!快啲㩒入去睇食譜啦!

如果你個牛油果大細大約係iPhone 6 嘅三分之二,咁你食¼個就為之一份水果或脂肪。食珍寶牛油果就當然係1/6個為之一份啦!




《高蛋白質牛油果醬》
將1/4個牛油果和一隻雞蛋切粒,再加一湯匙低脂蛋黃醬拌勻,塗上麵包,即刻成為一個完美嘅豐富早餐!


《超強抗氧化奶昔》
將一至兩湯匙綠茶粉、1/4個牛油果、一杯脫脂奶放入攪拌器拌勻。可以加1茶匙蜜糖或者甜菊糖調味。

留言

  1. 想問下未食完的牛油果應如何保存呢?

    回覆刪除
  2. 想問下未食完的牛油果應如何保存呢?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章