《營養師推介 - 「真。抗氧化朱古力」》



❤️《營養師推介 - 「真。抗氧化朱古力」》❤️
情人節就黎到啦,究竟要點先揀到「真。朱古力」呢? 有咩朱古力真係有抗氧化能力,對心臟健康同令人開心啲?有咩「假。黑朱古力」係高糖低抗氧化?
首先,要解釋一個大家對朱古力嘅誤解!好多人都以為黑朱古力會冇咁肥,不過原來黑朱古力越高濃度,可可脂會越多,所以熱量同牛奶朱古力、白朱古力都差唔多!😱😱😱
每100克的熱量
黑朱古力 (70-85%) 598 kcal
牛奶朱古力 579 kcal
白朱古力 539 kcal
不過若要對比佢哋嘅營養價值,當然黑朱古力嘅黃酮類同前花青素最多,所以抗氧化能力最高!有多份研究顯示,食適量黑朱古力或有助控制血壓、改善情緒,甚至對皮膚都好啲!
要選擇最健康嘅朱古力(唔係最低卡),大家可以留意2大條件:
❤️1. 成分表內沒有棕櫚油/氫化植物油。
為咗令朱古力口感更順滑同延長保質期,好多廠家都會特別添加油份,例如可可脂、棕櫚油或氫化植物油。雖然可可脂都含飽和脂肪,但研究指佢有三分之一為硬脂酸(stearic acid),對膽固醇嘅影響較低。而另外兩隻油有較多反式脂肪和飽和脂肪,長期食會令膽固醇上升!而且提大家一句,用可可脂整嘅朱古力更會有「入口即溶」嘅口感,會更好味!
❤️2. 選擇有寫明可可成分佔70%以上的朱古力。
個包裝寫明係黑朱古力,就代表有多可可?
NO! 市面上有啲黑朱古力糖分佔50%,黑朱古力只係代表佢比較苦澀,仲有可能係因為落咗調味劑添!要選擇有高抗氧化能力嘅朱古力,就要選擇係包裝上寫名可可成分佔70%以上嘅「真。黑朱古力」!
拿拿拿⋯不過朱古力嘅熱量都真係好高,所以想食得健康又唔肥,平時每日食最多10-20克(約1-2片)好喇! 情人節就⋯⋯哈哈破例一次啦!希望大家都過一個甜甜蜜蜜嘅情人節啦!💕💕💕
我幫大家行咗幾間超市,去揀「真。黑朱古力」,大家可以參考吓!
同時間我影咗左幾款黑朱古力係高糖低抗氧化,大家可以睇吓平時有冇食錯!😊😊











留言

熱門文章