《10分鐘 + 3種材料搞掂!香辣茄汁鯖魚意粉》


減肥初期,好多人就咁喺屋企煮個米粉就算數,最多加啲蟹柳、魚旦、火腿。其實精製肉類唔係唔食得,不過鹽分又高添加劑又多,最好一個星期唔好食多過四次。長期咁食落去,因為營養價值唔高,皮膚會乾燥暗啞㗎!再者,咁食都未免太寡太悶姐!
其實想方便,可以考慮多啲高營養價值嘅罐頭食材,好似罐頭吞拿魚、鯖魚、沙甸魚、三文魚丫!呢啲魚含有豐富奧米加三脂肪酸,有助滋潤皮膚、減壓、護心。
我今次買咗香辣茄汁鯖魚,加埋車厘茄同意粉,10分鐘就煮好晚餐喇!低脂低糖又好味!連鹽分都唔高!所以話,想減肥護膚,都可以好簡單好好味!
材料:
罐頭香辣茄汁鯖魚 125克(1罐)
意粉 60克
車厘茄 250克(1盒)/ 番茄(中)2個
做法:
1. 在一大鍋中加入水和意粉,煮至八成熟。
2. 在煮意粉同時,將車厘茄切半。
3. 燒熱易潔鑊,加入車厘茄和罐頭鯖魚,加入1/3碗熱水,慢火煮至軟身,約3分鐘。
4. 意粉直接加入易潔鑊中炒勻,即成 。
煮食小貼士:
1. 罐頭魚已經調好味道,唔需要再額外落鹽啦!呢道意粉嘅鹽分只有553毫克,低於一餐鹽分攝取上限(667毫克)。如果想再再再低鹽啲,就唔好落晒啲茄汁,咁就無咁易水腫啦!
2. 想再食辣啲, 可以加啲乾身辣椒片!
熱量:466kcal (3份五穀類+3份蛋白質類+ 1份脂肪類+1份蔬菜類)



留言

熱門文章