《點揀高蛋白質 「希臘/希臘式乳酪」?》
希臘/希臘式乳酪瘋魔全球,究竟有咩咁特別?咪就係蛋白質特別高,所以質地會幼滑啲稠身啲,仲會飽肚啲!
不過如果你揀得唔啱,分分鐘揀咗隻高脂肪低蛋白質嘅乳酪,仲要俾多左錢添!等我幫大家搵市面上嘅品牌嚟解釋一下啦!
(我知道我好長氣,但我真係行咗好多間超市,從多角度認真分析架!想簡單啲,直接淨係睇第三條答案睇下點揀啦!😂
Q1. 乳酪同希臘乳酪究竟有咩分別?
希臘乳酪/希臘式乳酪同普通乳酪最就係,希臘乳酪/希臘式乳酪會用多啲奶,所以蛋白質通常會高大約一倍。所以一分錢一分貨,一般都會貴啲。
Q2. 「希臘式乳酪」同「希臘乳酪」有咩分別?
暫時係香港就無法例去規定定義。但英國就規定只有喺希臘生產嘅先可以叫希臘乳酪。(但有一隻Maple Hill Creamery 係美國製造又叫做希臘乳酪窩)
而係其他國家或有類似口感質地嘅乳酪,就叫希臘式乳酪。
其實傳統式嘅希臘乳酪係用全脂奶、忌廉同益生菌製造,所以相比起一般乳酪,蛋白質較高,但脂肪亦都較高。除非你特登選擇著明係低脂嘅希臘乳酪,咁就比較健康!(例子:Fage 0%)
而市面上有部份嘅希臘式乳酪,喺脫脂奶裏面再加入牛奶固體,所以蛋白質成分同希臘乳酪差唔多,而且仲要係低脂,比較適合關着心臟健康同控制體重嘅朋友。(例子:Emmi 0%)
不過要小心,有啲希臘式乳酪只係加咗增稠劑(e.g. pectin)而蛋白質並唔高。又或者使用全脂奶製造,脂肪高得嚟蛋白質又唔高。(例子:我只係影標籤解釋😊
Q3. 點揀低脂肪高蛋白質嘅希臘/希臘式乳酪?
大家記住要睇標籤,唔理佢係希臘定還是希臘式乳酪,認清楚每一百克乳酪,有多於八克嘅蛋白質,而且低於三克嘅脂肪,先至係一個健康嘅低脂希臘式乳酪。
不過要公平講句,咁脂肪高啲一定滑啲香啲。有啲係稍為高脂肪而蛋白質依然豐富,我都列咗俾大家睇。但想增肌減脂,就最好揀啲低脂肪高蛋白質嘅乳酪啦!其實加埋啲水果一齊食就好好味架啦!
仲唔明?唔緊要!睇下啲相就明架啦!有問題就留言啦!😘😘😘😘


脂肪含量比較高,而蛋白質只是較一般乳酪高少少

高蛋白質零脂肪,係增肌減脂之選!

英國就規定只有喺希臘生產嘅先可以叫希臘乳酪。但呢隻Maple Hill Creamery 係美國製造又叫做希臘乳酪窩!但佢嘅蛋白質都好高,而脂肪算中等,算係唔錯嘅選擇!


高蛋白質零脂肪,係增肌減脂之選!

脂肪含量比較高,而蛋白質只是較一般乳酪高少少

留言

熱門文章