因為惺惺相惜,我同營養學家 Mandy Wong約食飯。第一次見面,竟然一傾就傾四五個鐘😂😂😂仲要大家都不約而同地係個袋度攞對方嘅書出嚟俾對方簽名😂
好難得遇到一個咁有熱誠嘅營養師👍🏻👍🏻👍🏻我哋兩個不停咁去分享自己嘅工作同理念,Mandy 喺Green Common 推廣食物嘅可持續性同減少碳排放,向唔同機構同學校宣揚健康,真係好有意義!我就鍾意見客同講講座,處理三高同體重問題,著重日常生活實踐性,希望令更多人覺得食得健康其實可以好輕鬆好豐富。
我哋兩個寫本書,做咗好多功課同research,就係想同大家講多啲點去攝取多元化營養,而唔係單單淨係計卡路里。
其實營養師嘅工作範疇真係好多,世界好大,我哋都各自喺度努力推廣健康飲食。我要繼續聽多啲、學多啲、推廣多啲!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
p.s. 要再一次多謝大家支持,誠品新一輪嘅暢銷書榜我本書竟然依然係第一位,wohoo~~~🎊🎊🎊🎊🎊🎊希望我嘅護膚低卡食譜可以幫到大家同屋企人越食越fit! Mandy 本書亦都同大家分享左好多常見嘅營養謬誤,請大家繼續支持我哋兩個!Love you all! ❤️❤️❤️❤️❤️

留言

熱門文章