吉野家 - 吉邊


天氣咁凍,尋晚即刻走咗去打邊爐!😋
呢個快餐店火鍋套餐都幾好食!所有配料除咗炸腐皮之外,都係低脂之選。最好食係芝士竹輪,一咬開啲芝士就湧出嚟!咪以為有芝士就一定好肥,我喺一田/sogo見過有得賣,一粒只係大約15卡!不過呢⋯即使低脂低卡路里,始終丸類多鹽多添加劑,一星期我最多食一兩次!
提提大家,想健康啲,記住揀雞脾肉!以我目測,呢度估計有大約150克肉,如果揀肥牛,已經有大約416卡,有約6-7茶匙油。而雞脾肉就只有182卡,脂肪少八成!而且我仲追加咗娃娃菜,咁就一定夠飽啦!😋😋😋
#即食麵比烏冬高約200卡 
#肥牛比雞肉高約200卡 
#揀錯晒就要跑返一個鐘扺銷 
#我寧願返屋企捐入被竇 
#大家記住要著多件衫保暖啊


留言

熱門文章