《健康早餐- 芝士疏乎厘鬆餅 (ricotta soufflé pancake)》


一放假我就會「手痕」,忍唔住煮嘢食,悠閑地喺廚房一邊煮嘢食一邊聽歌,真係好寫意!

上星期我整咗芝士疏乎厘鬆餅 (ricotta soufflé pancake),媽咪食完話唔夠喉,今日要anchor! 鬆餅香甜鬆軟,極具空氣感,食落好似一陣風咁!配埋低糖楓糖漿,簡直係一個good good good good good morning!

整鬆餅漿好簡單好快,但煎時好考功夫,不過呢~見到製成品就好有成功感!食好野當然要花多啲功夫架啦,係咪?!咁好食嘅鬆餅,仲要比街外嘅鬆餅含更多蛋白質更低脂更低糖,你仲唔快啲試吓?

材料:(6-8件,3人份)
芝士(ricotta cheese) 130克

脫脂奶 90毫升
蛋黃  2隻
蛋白  4隻
低筋麵粉   60克
泡打粉   1茶匙
鹽   ¼茶匙
無糖楓糖漿   6湯匙
無鹽牛油/植物油  6茶匙

做法:

1. 將雞蛋和蛋白分別放入兩個大盤中。

2. 在雞蛋黃的大盤中,加入芝士攪拌,再加入鮮奶攪拌均勻。


3. 篩入麵粉、鹽和泡打粉,拌至沒有粉粒,成蛋黃漿。


3. 在裝蛋白的大盤中,用攪拌器打發蛋白至硬性發泡。(把盤倒轉,蛋白也不會掉下來)



4. 分兩次把蛋白和蛋黃醬拌勻,成薄餅漿。

5. 先在蛋糕模內塗上一層薄薄的油。

6. 燒熱易潔鑊,加入牛油,將蛋糕模放在易潔鑊上。將粉漿倒入蛋糕模中至五成滿,轉細火,開細火煎約兩至三分鐘。熄火,不要開蓋,焗三分鐘至鬆餅表面變色。


7. 脫去蛋糕模,將鬆餅反轉,煎至金黃色,上碟。

8. 食用時淋上無糖楓糖漿,即可享用!



煮食小貼士:

1. 如果屋企無蛋糕模,可以直接唔用蛋糕模,倒鬆餅漿到易潔鑊去煎,不過一定唔會咁厚架啦!
2. 如果屋企嘅平底鑊容易黏底,可以在蛋糕模下鋪上一張焗爐紙,之後再倒鬆餅漿到平底鑊去煎。呢個做法仲可以用少啲油去煎添!

份量換算:(每份,約兩件)
296kcal
(1份五穀 + 1份奶類 + 1份蛋白質+ 2份脂肪)

留言

張貼留言

熱門文章