《一分鐘叮叮食譜 四款無油炒蛋》

微波爐除咗煮水波蛋外,其實仲可以炒蛋架!而且唔駛用油,健康得黎又方便,食完嘅用具簡單用水沖一沖就得啦! 你仲可以加入火腿和低脂芝士、車厘茄或磨菇,再撒上自己鍾意嘅鹽和香草增添風味添!



做法:
1. 將一隻雞蛋打入一個細碗內,加入一湯羹牛奶,打發至均勻。(可以隨自己喜好加入1湯匙火腿粒、1湯匙低脂芝士、2粒磨菇或2粒車厘茄)
2. 放入微波爐,用1200Watts叮15秒,用叉輕力攪勻蛋漿,以確保雞蛋平均受熱。之後再叮10秒,攪拌。再叮5秒,攪拌,重覆此步驟至你鍾意嘅熟度就可以喇(我用特大雞蛋,共用了15+10+5+5+5+5秒)。
3. 加上鹽、黑椒或自己鍾意嘅香草調味,香滑嘅炒蛋就準備好啦!

叮咗15秒

再叮咗10秒

 再叮多5秒

叮咗15+10+5+5+5+5秒


 小秘訣: 
1. 我用le creuset 細碗,食完完全唔黏底,用水沖一沖就得喇,唔駛加洗潔精添呀!

2. 底部嘅蛋漿通常都未煮熟,而面層和貼近碗外圍嘅蛋漿就熟晒,所以一定要每次叮完時,將雞蛋180度反轉和攪拌,咁先可以令蛋漿受熱平均。

留言

熱門文章