《高纖肉醬意粉》

細細個時去望到肉醬意粉一pat pat,好似嘔吐物咁,都唔明阿爸做咩咁鍾意食。

直到幾年前嚟到澳洲,食過當地西餐廳嘅肉醬意粉,驚為天人,發現原來自己錯過咗一樣咁好食嘅意粉廿幾年!之後成日自己鑽研食譜(無錢成日出去食嘛,一碟好味嘅意粉喺澳洲賣成$200),終於煮到同西餐廳差唔多嘅味道啦!

雖然買嘅材料好多,但味道真係較豐富和有層次!想食得好啲,係要多啲材料和功夫架啦!

依家自己一個人住,煮一餐邊有咁好心機!我會一整就整六餐嘅份量,將肉醬分成六小碗裝好,放入冰箱雪藏,可放兩個月。想食時就簡單用水煮個意粉,翻熱肉醬,攪拌勻就食得啦!再方便啲,你都可以煮好意粉,連同肉醬一齊急凍,不過意粉會冇咁彈牙架! 

一般餐廳嘅肉醬意粉都會選用肥肉,並加大量油份嚟煮醬汁,所以一碟肉醬意粉就已經有650-1000kcal!!! 我採用咗瘦牛肉,令整碟嘅意粉熱量降至430kcal!另外,為左令到個意粉較高纖健康,我採用咗瘦牛肉,再將牛肉嘅份量減咗一半,以一罐紅腰豆作取代。紅腰豆含豐富鐵質,而且一碗紅腰豆比一碗水煮麥皮更高纖,有助降膽固醇和預防便秘! 

材料(6人份): 
意粉 360克 
洋蔥 1個 
甘荀 1條 
蒜蓉 3茶匙 
免治牛肉 280g 
切粒罐裝蕃茄 2罐/800克 
乾牛至草(oregano) 2茶匙  
香葉 4片 
牛湯粒 1.5 粒 
水 1/2 杯
紅酒 1/2 杯
車厘茄 12粒 
罐裝紅腰豆 1 罐 
羅勒葉(Basil leave)半碗 
糖  4茶匙
鹽 1 茶匙
帕馬森芝士片(Parmesan Cheese)(裝飾用,可以唔加)20克 
橄欖油 1湯匙 

註: 
1. 其實可以唔使加車厘茄嘅~只係我鍾意食到新鮮茄肉,而且加左靚啲姐哈哈~
2. 如果真係唔想要買太多材料,可以唔買牛湯粒、羅勒葉和香葉,而加多兩茶匙蒜蓉和少許鹽、糖調味。不過加左真係會令味道更豐富和更有層次! 

製法: 
1)  將洋蔥、紅蘿蔔切細粒。 
2)  下3茶匙油,燒熱平底鑊,落洋蔥及1茶匙鹽,用細火炒約5分鐘至洋蔥變軟身(會香啲架!),再加紅蘿蔔和蒜蓉炒約2分鐘。(蒜蓉要後加,如果唔係好容易炒燶!)
3)  加牛肉碎炒勻至牛肉變色,約2分鐘。 


4) 加入罐裝蕃茄粒、牛湯粒 、紅酒、水、羅勒葉、 香葉和牛至草拌勻,用中細火煮至湯汁收乾了三成,約10-15分鐘。

5) 加入車厘茄和罐頭紅腰豆(瀝乾)拌勻,再煮5-10分鐘,加糖和鹽調味成肉醬。 

5) 在步驟四進行嘅同時,用另一個大鍋,燒滾水,落一茶匙鹽和意粉,按意粉包裝建議時間少1分鐘煮熟。

6) 將意粉加入肉醬中拌勻,上碟,灑上羅勒葉、牛至草和芝士碎裝飾。

營養分析(每份):
熱量:   433卡路里
碳水化合物:  62.8克
蛋白質:  24.2克
脂肪:  7.9克


Gloria 的份量對換(每份):
五穀類: 3份
蛋白質類 : 2.5份
蔬菜類: 1份
脂肪類 : 0.5 份

留言

熱門文章