油鹽水花甲芋絲

大家喺中秋節期間食咗幾多個月餅呢?有冇食到超晒標先?
係時候煮番啲健康好味嘅餸菜,清清腸胃,去抵消一下之前食多咗嘅熱量喇!


晒成碟油鹽水花甲芋絲都唔過150卡路里。仲要啲花甲好鮮甜厚肉,加上爽口低卡嘅芋絲,食完好飽好滿足,一啲都唔覺得自己減緊肥!步驟簡單,即使係入廚新手,都可以煮到餐廳一樣嘅質素!用蜆代替花甲都得,我呢啲懶人就鍾意花甲多啲,因為少啲沙,而且大大粒肉,仲非常鮮甜爽嫩添!




A.   材料 (1人份量)
花甲  1斤
芋絲  1包
油  1茶匙
鹽  1茶匙
蒜頭 (拍扁) 2粒
水 ½杯
史雲生雞湯  1杯
白胡椒粉  1-2茶匙
芫荽(切段)  2條
蔥(切段) 4條

B.   準備(吐沙)
正常嚟講,我會洗乾淨花甲後,用鹽水浸至少4個鐘頭,期間每一個鐘頭都換水。 (而我嗰日就好好彩~賣海鮮嘅哥哥仔話佢啲花甲已經吐晒沙,我安全起見浸咗一個鐘,又真係無沙啵! 正! 大家都可以搵下附近街市,有無啲吐咗沙既花甲~)

C.   做法
1.     燒熱平底鑊, 落一茶匙油,燒熱後加入鹽炒香(約20秒)後,再爆香蒜頭,加入水和雞湯。




2.     雞湯大滾後,加入芋絲,再加入胡椒粉、蔥、莞荽調味。

3.     再次滾起後,加入花甲,煮到花甲開口,上碟,食得!


煮食小貼士 : 
如果隻花甲煮完仲未開口,咁即係煮之前已經死咗,咁就唔好食啦!


D. Gloria 的營養分析(每份):

熱量: 136 卡路里
碳水化合物: 4.6克
蛋白質: 15.7 克
脂肪: 6.0克

E. Gloria 的對換(每份):
蛋白質類 : 2份
脂肪類 :1 份

留言

熱門文章