《BBQ 四大健康小貼士》



最近朋友聚會離唔開BBQ打邊爐,想燒得健康啲?等我介紹四大類健康食物俾大家啦!😋
1. 蛋白質類:燒大蝦、帶子、大蜆、秋刀魚等海鮮。低脂高蛋白又好味!燒6隻咁大嘅大蝦(約30卡),先等於2隻蜜糖雞翼!
2. 澱粉質:麵包、蕃薯、粟米。我一開始就會燒麵包,貪佢快同飽肚嘛!不過唔搽蜜糖又點會好味喎!少少啦,一茶匙蜜糖有大約20卡,2片法包(如圖)加一茶匙蜜糖,先等於90卡,只係等於1條雞尾腸熱量姐!
3. 蔬菜類:三色椒、蘑菇、大啡菇、娃娃菜。誠意推介呢隻迷你三色椒!只係輕輕燒一燒已經好好味!超juicy! 而且蘑菇只係加半茶匙牛油、少少鹽同埋黑椒,就好香好好味!食兩包就好飽肚!
4. 水果:燒香蕉/菠蘿。將隻香蕉連皮用錫紙包住,放喺火爐邊,香蕉會變腍變香!另外我會之前之後食高維他命C嘅水果(奇異果、橙),中和致癌物質。
其實咁樣食,唔單止可以控制卡路里,令大家越食越fit。食多啲蔬菜水果仲會有多啲抗氧化營養素,有助中和因燒烤產生嘅致癌物(HCAs & PAHs)添!
Happy New Year! 祝大家新一年笑口常開、健健康康!🎊🎊🎊😘😘


 

 

 

 









留言

熱門文章