《健康食譜-蜜糖迷迭香燒春雞 》


聖誕節就快到啦!與其買火雞咁貴,不如自己整燒春雞丫~只要用所有香料塗在春雞上,醃過夜,放入焗爐焗就得啦!超簡單但賣相極佳!仲要低脂健康又好味!
(上兩個post 中都有分享呢個食譜,但大家太興奮想知道Beef Wellington 同煎蟹餅嘅食譜,可能miss 咗燒春雞😂
材料:
春雞 1 隻  

迷迭香 rosemary 2茶匙
蒜頭 6瓣
鹽 1.5茶匙
黑胡椒碎 3茶匙
橄欖油 2茶匙
蜜糖 1湯匙
步驟:

1. 將迷迭香洗淨,將一半切碎,和鹽、胡椒粉混合成香料。將蒜頭去衣拍扁。

2. 將春雞洗淨抹乾,用香料和橄欖油抹勻全身及內腔。


3. 將餘下的整棵迷迭香、蒜頭放入雞腔內,使香氣走入雞肉中。




4. 用綿繩如圖所示地紮起雞腿,使春雞受熱更平均、賣相更美觀。

5. 把雞放入雪櫃醃至少兩小時。

6. 將焗爐預熱至 180 C。

7. 把春雞放入烤盤,均勻地塗上一茶匙蜜糖,用錫紙蓋著,放入焗爐焗 40分鐘。


8. 之後除去錫紙,放上2茶匙蜜糖,再烤焗 15-20分鐘至金黃色,從焗爐就可以捧出香噴噴的燒春雞了!可配上焗薯仔和車厘茄食用,更添營養!
營養師Gloria 小貼士:
烤雞時雞皮的油分會走出來,所以不建議減磅朋友加入蔬菜和雞肉一齊烤焗,以免吸取油份。


留言

熱門文章