《芥末香煎三文魚》



我同partners呢個星期趕咗五份醫院膳食評估報告出嚟,參考咗幾十篇其他醫院嘅究報告,好在醫院方面非常滿意啫!所以係時候要食返啲好嘢嚟奬勵下自己,舒緩一下壓力!

有咩係食完會令人開心啲呢? 就係三文魚喇! 原來深海魚嘅omega-3除咗有助心臟健康,仲可以減壓添!美國心臟協會建議每星期要進食兩次100(約三隻麻雀牌大細)嘅深海魚,好似三文魚、鯖魚、吞拿魚或沙甸魚。

而且唔係隻隻魚都有豐富奧米加三脂肪酸㗎!因為係生存喺冷水帶嘅深海魚才含較多奧米加三脂肪酸,你諗下香港一般嘅魚類,佢哋生活嘅水溫有幾高

你今個禮拜食咗未呢?如果未食得夠,大家不妨煮下呢個芥末三文魚!今次我煮到啱啱好八成熟,淋上唔駛煮嘅醬汁,超好味超簡單!

 A. 材料 (2人份量)

醬汁:
第戎芥末醬 Dijon mustard 1湯匙
脫脂蛋黃醬 fat free mayonnaise 1湯匙
時蘿 dill (洗淨切碎)(可略) 2
















三文魚和醃料:
三文魚 120
第戎芥末醬 Dijon mustard 2湯匙
脫脂蛋黃醬 fat free mayonnaise 2湯匙
1/3菜匙
蒜末 1湯匙
1茶匙



B. 做法

1. 在一個碗內加入醬汁所列的時蘿、第戎芥末醬和脫脂蛋黃醬拌勻,成醬汁,備用。
2. 在另外一個碗內將第戎芥末醬脫脂蛋黃醬 蒜末拌勻,倒在三文魚上醃至少30分鐘。

3. 煎之前將三文魚上嘅醬料用水沖走,抹乾備用。

4. 用大火燒熱平底鑊,落油,加入三文魚(皮向下),轉至中火煎約2分鐘(有一半三文魚變色),反轉再煎約1-2分鐘,把另外兩面都輕輕煎30秒至金黃色。
(呢個時間應該會令三文魚煮至啱啱好八成熟(pink salmon <3 <3),鍾意食熟啲嘅朋友可以煎耐啲~)

5. 上碟,以沙律菜伴碟,淋上醬汁,食得!


.    Gloria 的營養分析(每份):
熱量(卡路里)
碳水化合物()
蛋白質()
脂肪()
244
3.4
25.1
13.8

D.  Gloria 的對換(每份):
蛋白質類
脂肪類
3
1



留言

熱門文章