《食雞蛋唔怕高膽固醇- 蒸水蛋五大Tips 》



我本身書有幾款雞蛋食譜,有人問:「下!唔怕食雞蛋會引致高膽固醇咩?」唔怕!我本書所有食譜都適合「三高」同減肥人士食用!
一般健康人士都可以照食蛋黃同海鮮,美國2015飲食指引已經取消咗每日膽固醇攝取上限嘅建議喇!😊另看《比蛋黃魷魚更邪惡 營養師拆解壞膽固醇元兇》:https://www.facebook.com/Healthy.Foodie.…/…/1264950463560190
等我分享書中《星星秋葵蒸水蛋》嘅5大小貼士俾大家啦!❤️
1. 蛋液、雞湯、清水的最理想比例是1:1:1,這樣蒸出來的水蛋才會如豆花般嫩滑。
2. 雞蛋不要太大力打發,否則會有太多空氣走進蛋液中,蒸出來的蒸蛋中間會有氣泡。
3. 瓦碟較厚,會令接觸碟的蛋漿不會過熟。但選用瓦碟的話,蒸煮時間較長。
4. 用保鮮紙包住碟面,以免倒汗水滴到碟中,令蒸蛋表面不平滑。
5. 用細火蒸煮和關火後焗,是讓蛋漿能均勻受熱,令蛋漿中央熟透,而表面不會過熟。 
想知道熱量、換算份量、材料用量同詳細步驟,可以睇我本新書呀!商務三聯都有售!

留言

熱門文章