當上個星期日打8號風我都要返工,連續返咗13日工,日日放九點幾,我覺得點都要俾自己休息一下!今日放假!
啲客成日都話好忙好大壓力,求求其其食完一餐就算,我會好認真咁同佢地商量時間表同正餐選擇,語重心長咁同佢講:「女人唔保養下好易殘架!賺得再多錢,買再多嘅護膚品都補唔返!身體健康同精神就係最大嘅本錢!」
我寧願適量休息下,再精神奕奕咁返去見客,帶多啲正能量俾大家!所以今日就食咗一個好嘅brunch,除咗可以保持皮膚有光澤年輕,仲有助抵抗壓力添!
1. 牛油果 - 含維他命A、C、E、不飽和脂肪,可以平衡油脂分泌,保持皮膚年輕有彈性。亦有助減壓。
2. 三文魚 - 含奧米加三、蝦青素,可以滋潤皮膚同抵抗因壓力而形成的自由基。
3. 雞蛋- 含優質蛋白質和10多款營養素,有助皮膚修補。
最近開始轉天氣,皮膚容易甩皮乾燥,大家不妨考慮食多啲呢啲食物丫!其實出街食都可以食得好健康😋😋😋😋




留言

熱門文章