《去水腫排毒!牛油果抺茶奶昔》


國慶同中秋節長假期開始啦!我已經安排左好多朋友同屋企人嘅聚會,大家係咪同我一樣呢?
我自己係大餐之前之後會食得健康啲,特別係鍾意飲呢個smoothie! 有一次我去完打邊爐,第二日因為水腫重咗兩磅,我即刻飲返呢個排毒去水蔬果汁,加埋另外兩餐食得清淡啲(壽司+返住家飯),第三日即刻輕返晒!
等我分享俾大家傍身!
1. 將2茶匙奇亞籽浸在半杯水中,攪拌後放入雪櫃過夜。奇亞籽會慢慢吸收水份膨脹。
2. 將半個牛油果+ 1 隻中型香蕉+ 1 杯脫脂奶+ 抺茶粉用攪拌器拌勻。加入奇亞籽,即成。
注意,圖片中只係有一半嘅份量,所以飲完2杯真係夠飽架!出街食難免少啲蔬菜水果,呢杯果汁已經等於全日建議水果份量,差唔多滿足你每日所需纖維嘅一半添!咁就唔怕肚谷谷啦!仲有維他命A、C、E、兒茶素,令你更容光煥發去出席聚會!
份量:約340卡(1奶 + 4水果 + 1脂肪)


留言

熱門文章