奇異莓(kiwi berry)


我一向都鍾意食奇異果,因為有豐富維他命C,可以維持免疫力、維持皮膚彈性和美白!但喺公司切奇異果真係好麻煩⋯又要洗刀又要洗匙羹⋯唔驚!最近出咗奇異果BB ,洗乾淨之後,原粒連皮食就得啦!
呢隻叫奇異莓(kiwi berry) ,同奇異果係同一科,我覺得比綠色奇異果更加清甜!而一盒約96卡,相等於2份水果。
奇異莓有超過20種營養素,有多種抗氧化營養素。奇異莓都有分品種,當中有一款個皮有少少紅色嘅,切開啲果肉仲有少少紅。呢款會有多啲多酚類,有助維持夜間視力同抗氧化抗衰老!
而奇異莓比起綠色奇異果嘅維他命C更加高,食一盒已經接近成年人全日所需維他命C!而且因為連皮食,一盒奇異莓嘅纖維大約相等於兩個綠色奇異果或者四個黃金奇異果!
如果你想美白淡斑、預防便秘、維持皮膚年輕有彈性,不妨買來試吓!一般超市都有得賣!任何牌子都得!不過⋯差唔多20至$30一盒㗎!偶然食下啦

Marketplace ,Jason’s supermarket ,一田同埋街市都應該有

留言

熱門文章