Yeah🎉🎉🎉救星嚟啦🌟🌟🌟
掌聲歡迎Hayley 加入Nutri Life👏🏻👏🏻👏🏻
Hayley都係澳洲註冊營養師,同我一樣都係讀完University of Sydney 嘅營養學碩士。我私底下問過以前嘅Professor Margaret,佢話佢自己好鍾意Hayley!
Hayley一直有幫老人院同社區中心做講座,愛心爆登!我鍾意佢好Nice好有心,成個大笑姑婆咁!我問佢:「如果客人跟餐單上有問題,你介唔介意客人whatspp你問?」佢諗都無諗:「梗係ok啦!幫到大家就得!」❤️
而且重點係咩?佢同我一樣,都好鍾意煮嘢食同埋咁「為食」!嚟緊我哋會繼續整好多食譜同埋發掘新餐廳俾大家,等大家「飽住瘦」,越食越健康!😋😋
#兩個人食三碟會唔會好過
#好似空氣咁唔夠飽 
#以後有人陪我食好西

#兩個人食三碟會唔會好過分 #好似空氣咁唔夠飽 #以後有人陪我食好西😋

留言

熱門文章