有「營」食肆 - superwoman


新年連續食咗幾日大餐,係時候減返幾磅!
大家都知壽司比較少油,係減磅時期嘅好選擇!不過自從我讀咗兩個中醫課程,成日都聽到醫師話:「你呢個體質應該要食少啲生冷食物,你要少啲食沙律魚生!」雖然從西方營養角度,魚生沙律好健康,不過我總不免食少咗,反正熱食都仲係有好多健康低脂選擇啊!
尋晚同「superwoman」去咗千兩食晚飯,佢個味噌蠔鍋真係好好食!啲蠔好大隻好鮮甜,我覺得一定要推介俾大家!仲有個清酒煮蜆同埋海鮮燉蛋添!個客都話好好食!其實減磅都可以食得飽食得豐富!
#如果千兩減下價就好啦 
#識食梗係食海膽手卷 
#食少啲唔代表完全唔食沙律魚生

海膽手卷係個客嘅,因為佢要減磅
千兩手卷係我嘅,因為我唔使減咁快㗎

好鮮甜~但一煮耐咗就會有啲鞋

點解我覺得佢比元氣個燉蛋好食啲嘅

真係幾大隻



留言

熱門文章