《慳錢有營系列 5 - 詳列粉麵的健康之選!》


上個禮拜分享完番茄米線之後,有啲客同我分享:「米線陣個湯底仲更加香甜啊!」
於是我睇睇,原來依家「米線陣」有好多間分店喎!咁我就去幫大家試吓啦!個湯底又真係冇咁鹹,同埋啲番茄好甜喎!我食嗰時都有大半個番茄,而且佢有好多蔬菜選擇,仲要係$5一份咋!而且好多低脂蛋白質同埋澱粉質選擇,等我分享俾大家啦!
湯底:香菜濃湯、農場番茄湯(兩者都可以轉成素湯)
粉麵:薯粉、米線、稻庭烏冬
低脂蛋白質:滑牛肉片、雞髀肉、牛丸、蟹棒、魚蛋
蔬菜:蘿蔔、木耳、菇菌、金菇、冬菇、唐生菜、菜心、竹笙
我揀咗稻庭烏冬,煙韌軟滑好好味!而且雞脾肉嫩滑少油,蘿蔔又香甜。其實依家真係多咗好多食肆有健康嘅選擇,大家只要用心留意,食得健康其實好簡單!
#非廣告 #嗚嗚我要俾錢埋單架
#好人當賊辦 #純真心分享想大家食得健康啲
#慳錢系列 #減肥都可以食得平
#密切留意我的一星期健康午餐系列

留言

熱門文章