《自製低脂輕盈香蕉「雪糕」》



《自製低脂輕盈香蕉「雪糕」》



夏日炎炎又想食雪糕又怕肥? 市面上既雪糕高糖高脂,並唔適合減磅朋友經常食。以半碗(約125ml)的Haagen Dazs香蕉味雪糕為例,足足提供約286kcal。不如自己在家整呢個天然香蕉雪糕,半杯只有約110-165kcal,只是haagen dazs 的約一半啦! 不用糖不用忌廉,只用香蕉就可以整到一杯低脂低糖既「雪糕」~ 今次嘗試整左四款口味,好似雪糕咁幼滑,仲帶有香蕉既香甜添! 以下列出我所制作既四款口味既材料份量及熱量。大家參考下啦~ 

做法
1. 將香蕉去皮切片後放入保鮮袋,然後放入冰格雪藏最少四小時至硬身。

2. 用攪拌器將雪藏香蕉片攪碎成忌廉狀。
(如沒有攪拌器,可以用刀背切碎後再壓扁。) 

3. 加入自己喜愛的配料拌勻。


杏仁味(147kcal)
中型香蕉x1 + 無鹽烤焗杏仁x6
+
士多啤梨味(137kcal)
中型香蕉x1 + 糖 x1茶匙 (或1半包代糖) + 急凍士多啤梨x8
(將士多啤梨放進保鮮袋急凍) 


朱古力味(110kcal)
中型香蕉x1 + 無糖可可粉 (2~4 茶匙) +代糖 (1~2包) 
+
Oreo 味(165kcal)
 中型香蕉x1 + Oreo餅x3 

低脂低糖既香蕉「雪糕」就咁誕生啦! 大家都可以自由發揮自己既創意,加入自己鍾意既配料,成功咗記住喺facebook 留言或inbox俾我睇下呀~

製作小貼士: 
 1.最好選用有梅花點既香蕉,咁就最香甜! 
2.香蕉雪糕即整即食的話,口感會比較好。如果整好後再放入冰箱,下次再食時可能會有少少冰塊。 
3. 不要將香蕉先壓碎再放入冰箱雪藏(見下圖(右邊係先壓碎),因為咁樣香蕉會出水,結果雪得不夠硬身。而且香蕉氧化咗會變黑。朱古力味個杯就係咁整,所以睇上去好似溶咗咁啦。



留言

熱門文章