《智選至「營」海鮮 唔怕高膽固醇》


尋日有香港朋友到訪,緊係要帶佢地去悉尼魚市場食海鮮啦!

我買咗三文魚刺身、生蠔、老虎蝦同即開即食海膽。其中一個朋友見到買咁多海鮮,好訝異地問:「咁樣唔會好高膽固醇咩?」


我解釋:「其實大家成日以為食高膽固醇既食物,就會令血內膽固醇偏高,其實呢個概念係錯架!膽固醇八成係由肝臟製造出嚟,身體好聰明㗎,你偶然從食物中攝取多咗膽固醇,肝臟識得自動調節製造返少啲,以達致體內平衡!所以偶爾食多啲都唔驚!反而食咗高反式脂肪嘅食物如炸魚炸薯條和朱古力等;又或者高飽和脂肪或動物脂肪既食物如薄餅、牛油蛋糕、全脂雪糕等等,先會令身體製造過多膽固醇!」


朋友聽完,心虛咁話:「但我哋呢個trip已經食晒雪糕pizza同蛋糕,仲諗住陣間去Lindt cafe飲埋熱朱古力添!」



所以我成日都話,大家怪錯左啲健康既食物! 
要食得健康,其實可以好豐富!
就今次為例,我哋每人食咗3隻大蝦、4隻生蠔、1隻海膽、6片三文魚,都只係4份蛋白質,都未過300kcal!成年人每日大約需要4-7份蛋白質,咁食都未超標!

哈哈係咪好似帶子呢?佢係flat oyster 呀!生蠔含豐富既鋅質,對增強免疫力和男士生殖能力都有幫助!而且每80g(約3隻中特澳洲蠔)既膽固醇只有64mg,脂肪都只係1.6g。即係3隻蠔先等於一隻雞蛋份量的蛋白質,熱量嚟講「抵食」到不得了呀!加上價錢嚟講,澳洲生蠔都好「抵食」,一隻先至約港幣$13!

我人生第一次即開即食海膽,估唔到咁鮮甜同幼滑,仲有好濃海水味!一隻港幣$12咋! 海膽既脂肪好低,每100g只有約一茶匙油,只係膽固醇較高,100g約有290mg膽固醇。但係一隻先得20-30g,所以食兩隻都唔駛怕啦!



仲有好肥美鮮甜既三文魚!當中含豐富奧米加三脂肪酸,可降低血液中既三酸甘油脂水平,保護心臟健康。每30g(約3-4片)含60 kcal,相等於一份蛋白質。


喺澳洲食海鮮,又點少得澳洲虎蝦呢!6只中蝦(80g)先等於一份蛋白質(60kcal),即係一隻雞蛋。我呢啲咁大隻,大約三隻為一份蛋白質啦!

留言

熱門文章