《夏日消暑椰子特飲》


《夏日消暑椰子特飲》


炎炎夏日好想飲汽水?不如轉飲椰子水啦!椰子水味道清甜解渴,而且好處多多,所以最近被譽為天然健康飲品!
椰子水提供豐富既礦物質如鉀質、鎂質和鈉質,可以補充戶外活動時流失的電解質。假如大家成日行山同踩單車,咁就可以揀飲水或椰子水去補充小量電解質。


椰子水除咗有電解質,仲要係零脂肪零膽固醇。而且椰子水屬於低糖飲品,比起運動飲品同汽水既糖份低約一半,所以算係一個較健康既天然飲品。不過「低糖」即係指每杯都仲有2-3茶匙糖,所以每日最多飲兩杯好喇!每個人既餐單份量唔同, 你哋可以自由換算一杯椰子水為餐單上既一份水果。

至於揀邊隻牌子好呢?比較牌子時,最緊要睇成分表(ingredients list),列明100%椰子水(coconut water),沒有添加糖和防腐劑。 以下呢兩款都可以。



我特別用椰子水整咗兩個夏天消暑特飲,大家睇吓鍾唔鍾意呀~鍾意記住like或者 facebook msg 我。若反應良好既話,我會再整多啲特飲俾大家參考~


一杯椰子水  +  一杯士多啤梨和雜莓  +  6片薄荷葉
士多啤梨和雜莓含大量抗氧化營養素和維生素C,有助美白抗衰老,最啱貪靚既女士們~




一杯椰子水 + 半杯菠蘿粒  + 半個橙  +  一片青檸  + 6片薄荷葉
菠蘿粒、香橙和青檸都含豐富維生素C,有助增強免疫力~


留言

熱門文章