《食雞蛋會令膽固醇高?outdated左㗎啦!(附蘑菇芝士奄列食譜)》



食得雞蛋多,怕膽固醇會升高?美國心臟協會在今年三月已經完全取消對高膽固醇食物既建議,證明食蛋同膽固醇升高無直接關係,所以一個星期食幾多隻雞蛋都無問題(當然要根據自己所需既熱量去決定啦)!但如果係膽固醇偏高既朋友,想保守啲,澳洲心臟協會建議一星期食少於六隻雞蛋。而且偶然一日食兩三隻,第二日食少啲都得㗎!

我自己今朝就整咗個蘑菇芝士奄列,用咗3隻細雞蛋,加上低脂芝士,含豐富蛋白質,食完好飽好滿足!特別適合高運動量既朋友去增加肌肉!


一切開奄列,溶咗既芝士就流出嚟呀!



哈哈成日都買過咗期嘅蔬菜,平吖嘛! 
蘑菇芝士奄列材料: 
200克切片磨菇 
3細/2隻特大雞蛋        
3/4 茶匙鹽            
1茶匙黑椒        
1茶匙油            

伴碟: 
2片法包 
1碗沙律菜 
2片蕃茄 


做法:   
1. 在平底鑊中加入一茶匙油,用慢火炒香蘑菇,加入半茶匙鹽和一茶匙黑椒調味。
2. 盛起一半蘑菇。
3.將雞蛋打發1分鐘,將更多空氣打入雞蛋中,會令煎出來既雞蛋奄列更鬆軟。加入1/4茶匙鹽調味。
4. 在同一個平底鑊中,倒入打發起既雞蛋,撒上低脂芝士。
5. 用慢火慢慢煎, 待至雞蛋四周接近凝固時,用筷子和鑊鏟將一邊蛋反摺至另一邊。

6. 放上碟中,再在上面放上之前盛起既蘑菇和少量芝士碎。可以隨個人喜好配上法包、沙律菜和蕃茄,一餐豐富既brunch就完成啦! 


Gloria 的營養分析(每份蘑菇芝士奄列)
熱量
(卡路里)
碳水化合物()
蛋白質()
脂肪()
350
11.4
29.6
22.1

   Gloria 的對換(每份):
奶類
蛋白質類
蔬菜類
脂肪類
1
3
1
1


留言

熱門文章