《秋冬滋潤食譜 木瓜雪耳紅棗糖水》


近年燜燒罐大受一眾OL歡迎,連我都忍唔住要加入燜燒罐行列。早幾日買咗維他牛奶,加$169就換到個Thermos燜燒罐試下喇!好多減磅朋友都同我分享,話用燜燒罐煮嘢食好方便,最緊要唔駛「睇火」,輕輕鬆鬆就煮到粥、麵、糖水等等!搞到我都心思思想試下,宜家就同大家分享下我嘅燜燒罐成果啦!
今次想介紹俾大家嘅係能夠美顏滋潤嘅「木瓜雪耳紅棗糖水」。秋冬天氣咁乾燥,唔想皮膚乾爭爭,可以飲呢款糖水滋潤下!木瓜同紅棗都含有豐富胡蘿蔔素,能夠喺體內轉化為維他命A,幫助平衡油脂分泌,抵抗自由基對皮膚的侵害;而號稱「平民燕窩」嘅雪耳就含有植物性膠原蛋白,有助保持皮膚細嫩有彈性。
而且三種食材都係高纖飽肚,可以減低進食其他油膩零食嘅慾望。豐富的膳食纖維仲可以促進腸道蠕動,有助滑腸排便添!呢款糖水做法好簡單,準備時間只需10分鐘,然後焗2-3個鐘就食得啦!
份量:木瓜1/4碗、雪耳1/5個、紅棗2粒、水一碗
做法:
1. 將雪耳洗淨,浸泡在水中數小時或過夜。
2. 倒100度滾水入燜燒罐,關上罐蓋,暖罐5分鐘。
3. 同時將木瓜去核去皮,切粒。把紅棗切半,去核。
4. 倒出燜燒罐中的水,將雪耳、木瓜、紅棗放入罐內,加入滾水泡浸1分鐘,關上蓋以加熱材料。
5. 把滾水倒掉,再快速注入新的滾水,關上蓋,焗約2-3小時,即可享用!
煮食小貼士:
1. 木瓜和紅棗已有天然的甜味,不需要再加入糖分。若嫌味道略淡,進食時可以加入一至兩茶匙黃糖或低卡甜菊糖調味。
2. 不同品種的雪耳有不同口感。若你喜歡爽口的口感,可以選擇紋密而結實的雪耳。
3. 把食材切得越細粒,食材越容易受熱而變得稔軟,也更容易釋放出味道。

留言

熱門文章