《食用紅米會傷肝傷肌肉?》


尋日有好多客WhatsApp我問,「紅米係咪唔食得?」謠言聲稱紅米會損害肝功能,令肝酵素上升同破壞肌肉組織。但其實謠言係將「紅麴米」誤認為「紅米」,而兩者係截然不同嘅食物!
重點:
1. 「紅麴米」係將紅麴菌放喺蒸熟嘅大米上發酵,唔會正常食用。「紅米」係天然嘅五穀物,佢嘅紅色主要來自抗氧化營養素花青素,有助心臟健康。
2. 「紅麴米」中有可能含有降膽固醇物質「他汀(Statin)」,但成份非常唔一致,所以成效成疑,暫時唔建議高膽固醇人士食用。「紅米」中有纖維可有助腸道和心臟健康。
3. 「紅麴米」係發酵過程有可能產生「橘黴素」,有可能引致腎衰竭。而且有些人會出現頭痛、肚脹、肌肉流失或肝功能受損嘅副作用。「紅米」係完全安全食用嘅高纖五穀類。
所以其實只係「紅麴米」被禁售,而唔係「紅米」!紅米含豐富的維他命B、鐵質、纖維素,係非常健康嘅食物,所以唔好再冤枉佢啦!

留言

熱門文章