《高纖麥麩片 便便暢通冇難度》



今朝收到客人嘅WhatsApp,話身邊嘅人開始改食高纖穀類早餐,我覺得好開心啊!雖然大家素未謀面,但我覺得可以喺Facebook 以生命影響生命,令大家食得健康啲,我覺得好有意義呀哈哈哈哈!
尋晚live時,好多人都對麥麩片有興趣,因為佢嘅纖維比muesli/granola 高出三至四倍!而且當大部份都係非水溶性纖維,有助促進腸道蠕動,加快排出便便!我特別推薦呢兩隻牌子,大家都可以考慮一下!
1. All bran - 一碗(60克)已有16克纖維,已經滿足全日所需纖維的64%!
2. Smart bran(有機) - 一碗(60克)更加有26克纖維,食一碗已經夠晒全日所需!除咗有助腸道健康,當中更有6克係水溶性纖維,有助降低膽固醇,有益心臟健康添!
味道呢⋯梗係唔夠卡樂B水果麥片咁好食㗎啦,不過健康好多喎!大家可以試下食半碗麥麩片,再加新鮮水果、提子乾、果仁碎同乳酪一齊食,咁就好味D啦!

留言

張貼留言

熱門文章