《營養標籤陷阱 Part 2- 麥餅一定高纖維?light =健康?NO! 》



曾幾何時,天真無邪嘅我以為麥維他消化餅有助消化,點知原來係自己諗多咗。睇返營養標籤,先知道佢邪惡嘅一面!原來每三片麥維他消化餅已經相等於一碗飯嘅熱量,有210kcal,當中含有約兩茶匙油同兩茶匙糖!
諗住light就比較健康?唔一定!原來香港法例規定,只要比原先產品少25%脂肪就可以叫做light。有好多產品減少咗脂肪,就會落返多啲糖,令產品依然咁好食。以light麥維他消化餅為例,佢的確少咗30%脂肪,不過糖分高返20%呢!結果每三片light牌麥維他消化餅都依然有195kcal!而纖維亦只有1.5克,唔能夠稱之為高纖餅乾。
想食「真」低脂高纖餅乾?不妨考慮以下4個選擇丫!

Dar Vida 芝麻全麥餅
每100克
熱量: 434kcal
脂肪: 15 克
纖維:10克(最高纖!)

bourbon 高纖麥餅
每100克
熱量: 432kcal
脂肪: 13.7克
纖維:4.8克
評:我個人覺得呢隻最好味,亦大受我班客人歡迎!不過纖維方面,當然唔及其他餅乾高啦!

H&P 芝麻蒜香餅
每100克
熱量: 416kcal
脂肪: 11.9克
纖維:9.3克

Wasa 全穀物脆片
每100克
熱量: 432kcal
脂肪: 13.7克
纖維:4.8克
評:成個成分表只有鹽同裸麥粉,你可想言之佢有幾健康,當然味道亦都⋯⋯比較淡,你可以將佢取代麵包,並配其他餡料食(如低脂忌廉芝士同煙三文魚)!

留言

熱門文章