《橄欖油和牛油一樣致肥》


話說我同三個客食lunch,一開始食餐包時,枱上放咗橄欖油同牛油。我諗都冇諗過就塗咗牛油。
客人NN:「哦!營養師你做咩食牛油!」
我:「咩吖!我咪同你講過,牛油同橄欖油嘅熱量差唔多,每一茶匙大約有45卡,都係同樣咁致肥,你唔係唔記得呀?」
另一個客人KK:「係咩!咁咪即係查牛油抵啲?牛油好味咁多!」
我:「以卡路里嚟講,兩者的確係差唔多咁高卡。有好多人以為橄欖油健康,就特別食多啲,咁有可能攝取更多卡路里,更加容易致肥!不過橄欖油比牛油有較多不飽和脂肪,所以對心臟比較健康!」
客人NN對我講:「車!我記得兩者都係咁高卡路里呀!我係指,兩樣都咁肥,營養師你做咩食呀!」
我:「哈哈!我今日陪你哋食「放假餐」嘛!我食左少少咋!嚟緊我會自動食返「特別餐」或者做運動抵消返熱量架啦!」
所以大家都要小心啲,無論係花生油、橄欖油、牛油、豬油,熱量都差唔多!所以都要控制住每餐份量呀!

留言

熱門文章