《減肥減膽固醇 高纖Muesli推介》

致肥之選!
前兩日做完LIVE ,有好多客即刻去咗shopping買早餐穀物片,亦都WhatsApp俾我問邊隻Granola或Museli最健康。等我同大家重溫一次啦!
首先解釋多次佢哋係咩嚟先~Granola 同muesli 最主要嘅材料都好相似,都係以燕麥同高纖五穀類為主,通常會再加果仁同乾果。所以一般嚟講,每一百克內都有8-13克膳食纖維,有助降膽固醇同腸道健康。
不過最大嘅分別係,Granola通常加咗油同糖(或蜜糖)烘脆,所以熱量會較高。再提一次,食一碗卡樂B就已經有442kcal,有成12.5粒方糖同3茶匙油架啦!食少少當零食好啦!
如果你想減磅,最好揀Museli,因為當中保留咗原本穀物嘅纖維同營養,而且通常都冇額外再加油同糖㗎!
以中等身形女仔嚟講,每朝食半碗(50克)muesli 就夠啦,可以再加一杯奶同一杯乳酪。不過每個人體重唔一樣,大家可以按照自己嘅餐單去安排早餐嘅份量!我幫大家換算晒每種牌子嘅份量㗎啦!

50克(約1/2 碗)= 一分五穀類+ 一份水果+一份脂肪

50克(約1/2 碗)= 一份五穀類+ 一份水果+一份脂肪

50克(約1/2 碗)= 兩份五穀類+ 一份水果

呢包俾記者姐姐拎走咗!
50克(約1/2 碗)= 一分五穀類+ 一份水果+一份脂肪

留言

熱門文章