《健康美顏食譜- 焗椰香南瓜大蝦飯》


天氣開始轉乾燥,等我用「美顏蔬菜」南瓜煮返個健康新菜式啦!我先將南瓜加上椰汁煮成醬汁,淋在中蝦同白飯上,加埋芝士焗,焗到香噴噴!
呢個菜式除咗好味,美顏價值仲非常高添!一碗南瓜已經滿足全日所需的胡蘿蔔素,有助皮膚平衡油脂分泌和滋潤皮膚;而蝦嘅硒質有好強勁嘅抗氧化能力,可以延緩衰老!又養顏又好味,大家快啲試下啦!減磅朋友都可以食架!

材料:
中蝦 5隻
白飯 1碗
牛油1 茶匙
洋蔥1/2個(切碎)
蒜蓉 2茶匙
南瓜 1 碗(切粒)
雞湯半碗
清水 1-2碗
低脂椰汁 45毫升/約3湯匙

份量換算:(422kcal)
3份五穀類+ 2 份蛋白質類+ 1份蔬菜類+ 1份脂肪類

做法: 

1. 大蝦去腸,洗淨,抹乾。
2. 燒熱易潔鑊,下牛油,以慢火炒香洋蔥至軟身,約3分鐘。轉中火,加入蒜蓉和南瓜粒炒勻,約2分鐘。
3. 倒入雞湯和清水至完全覆蓋了南瓜,以中小火煮約10-15分鐘,至所有蔬菜軟身。

4. 加入低脂椰汁拌勻。

5. 將所有蔬菜放入攪拌器拌勻至滑身,成南瓜汁。(可略去此步驟,轉為用鑊鏟壓爛南瓜)

6. 將南瓜汁倒回易潔鑊中,把中蝦放入南瓜汁中,以中火煮至變色。

7. 將白飯平舖在焗盤中,加上南瓜汁和大蝦,再加上低脂芝士,放入焗爐以220度焗10分鐘至溶掉,取出,即可享用

留言

熱門文章