《15分鐘健康食譜- 蒜香白酒青口》


星期日晚煮飯仔,用白酒煮澳洲活藍青口(live blue mussels),果然係鮮甜味美,肉質嫩滑可口!
有所不知, 青口嘅鐵質比瘦牛肉高一倍,但脂肪就只係瘦牛肉嘅一半!鐵質有助製造紅血球,幫助我哋身體保暖。而且青口嘅鋅質非常高,仲有助增強免疫力添!最近天氣突然之間又轉涼,今個星期食青口就啱晒!
材料(2人份量)
新鮮藍青口 1公斤
蒜頭(切細粒) 3粒
紅蔥頭(切細粒) 2粒
洋蔥(切粒) 半個
牛油 2茶匙
白酒 100毫升
蕃茜碎 1/3碗
做法:
1. 將青口殼擦洗淨,瀝乾備用。


2. 燒熱易潔鑊,下牛油煮溶。放入洋蔥炒軟,再加入蒜頭、紅蔥頭炒香。


3. 放入青口炒勻,下白酒。蓋上鑊蓋用中火煮4-5分鐘,至所有青口打開口。

4. 放上蕃茜拌勻,即成。

煮食小貼士 :
1. 青口唔要煮得太過熟,否則囗感會靱,鮮味亦大減。
2. 牛油可以用橄欖油代替,更為有益心臟健康。(不過牛油味道香好多,反正份量唔多,熱量又差唔多,所以我用咗牛油)
(每份)熱量: 245kcal (3.5份蛋白質+ 1 份脂肪)

留言

熱門文章