《營養師推介9款低卡零食》



減肥都可以食朱古力同薯片?係!減肥期間 「口痕」係好正常嘅事,所以大家可以考慮一啲較低卡嘅零食丫!😋😋😋
睇開我Facebook,都知道我特別推介瑪莎 "guilt-free"系列嘅零食。最近見到尖沙咀分店冇咗,仲好唔開心。不過竟然俾我喺朗豪坊分店搵到9款適合大家食嘅零食!
我已經幫大家換算晒份量,每包大約70-130卡,即係大約1/3- 1/2碗飯嘅熱量咋! 而且鹽分只係佔全日攝取上限嘅10%之內!唔好以為咁就會口淡淡,因為佢加左好多天然香料去調味,好多減磅客人食過都讚好!👍🏻
不過始終都係食飯比較飽,所以每日最多食一包好啦!


朱古力嘅香味真係好難以抗拒,戒唔到嘅話,就不如控制分量食少啲啦!呢兩款朱古力零食雖然比一般朱古力低卡,但始終都比其他guilt-free零食嘅糖分同脂肪較高,所以每日最多一包好啦!






每包都係得半茶匙糖姐! 
我覺得呢隻口味最好味!







留言

熱門文章