【營養師話你知】如果有呢啲情況,食糉要小心啲……


星期二就係端午節啦!雖然糭唔算係健康嘅食物,但始終同屋企人應下節,偶然食一兩次都唔過份丫!只要留意進食份量和配搭得當,減磅朋友都可以食下糭!😋😋😋
鍾意食糭嘅話,可以考慮將糭當做正餐,代替白飯同肉類。一隻中型鹹肉糭(250g)熱量約為540kcal,大約係一餐嘅熱量。所以一餐最多食一隻好啦!而且糭嘅纖維好低,大家可以考慮配以蔬菜,補充纖維量,咁就夠晒飽肚啦!
不過因為有肥豬肉同鹹蛋黃,所以一隻糭已經有大約五茶匙油,同差唔多佔全日鈉質攝取上限嘅一半,所以嗰日另外兩餐嘅油同鹽就要少啲啦!最好就梗係揀用瘦肉或者高纖豆類嘅糭啦!👍🏻👍🏻👍🏻
食糭仲有啲咩要注意?有咩糭比較健康?點先可以消滯?有咩人要特別食少啲糭?快啲睇我喺《親子頭條》嘅呢兩篇訪問啦!
記得睇埋第二篇:【營養師話你知】健康食糉有法
http://www.parentingheadline.com/…/6928-%E3%80%90%E8%A6%AA%…








留言

熱門文章