第一位!?我冇眼花!?😍😍😍
真係誠品暢銷書榜-健康生活🎊第一位🎊🎉🎉
第一眼見到,我真係有啲興奮到想飛起嘅感覺,簡直受寵若驚!呢兩日不斷聽到人話:「你第一次出書就上第一位,真好彩!」
好多人以為我事業一帆風順。但其實我想鼓勵所有追夢嘅人,我都受過挫折,曾經諗過放棄做營養師。
記得喺舊公司第一次做訪問時,我好緊張咁睇咗幾日資料,結果因為太平舖直敘去描述冬瓜嘅營養價值,捉唔到新聞重點,自此公司冇再俾機會我。
仲記得我寫過一篇文章,係公司嘅月刊講營養標籤。最後篇文俾上司改咗好多,公司就唔再要我去負責寫任何文章。
又記得以前老細鬧我詞不達意,話同我溝通唔到。我以為自己做唔到任何訪問同講座,更唔好諗出書。
我覺得同事A比我風趣,同事B比我有經驗,我呢?我以為我一世都唔會做一個好嘅營養師,但我真係好享受同啲客傾計嘅過程,見到啲客慢慢變健康我就好滿足。我唔想放棄。
為咗令自己變好,我去咗澳洲讀營養碩士。
唔識分析資料?我有半年喺間房度不停睇研究寫總結論文。
唔識捉新聞重點?我不停睇其他營養師寫嘅專欄報導,檢討自己不足之處。
講嘢詞不達意或者文筆差?我開始寫facebook,跌跌碰碰,慢慢摸索大家著意嘅重點。用最簡單貼地嘅方法去傳達營養知識。
依家回頭一望,原來冇必要去將自己同其他人比較,因為每一個營養師都有自己嘅風格。最緊要係個心,一顆真心真意想幫到人嘅心。
我想同大家分享嘅係,只要你自己堅持理想,繼續努力,你一定會有成功嘅一日。
其實我好感激舊公司。多得佢嘅鞭策,激勵我不斷去努力改善自己。最多謝嘅係佢教我唔好俾任何藉口自己,遇到問題,唔好去推卸責任,先諗清楚自己可以點去改善。
亦都要多謝而家公司嘅同事,一直俾我嘅自由度同信任。
我更感激大家,係大家陪着我成長。多謝大家inbox/留言俾我,見到大家真係實踐我嘅建議,我覺得自己做嘅嘢好有意義好滿足☺️☺️☺️我會繼續盡我所能,改進自己,務求繼續令大家愈食愈fit !😊😊😊🎉🎉🎉
多謝多謝多謝你哋每一位,I am blessed!
Love you all ❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

留言

熱門文章