《超鬆軟!零失敗疏乎厘鬆餅》


上星期六喺the pantry食完疏乎厘鬆餅,真係好鬆軟好好味!不過一碟都要百幾蚊,為咗慳錢,決定自己試吓整!材料好簡單,唔使$20就整到兩人份量!整咗出嚟,鬆餅非常鬆軟濕潤,入口融化,空氣感滿分!😍😍😍
其實整鬆餅漿好容易,只係煎嘅時候要好俾心機慢慢等候!我整咗兩次,揀咗個最好味嘅食譜分享俾大家,仲寫埋啲小貼士,包保大家第一次就成功!幫大家計晒卡路里,至少比街外嘅疏乎厘鬆餅低脂低糖,咁大家就食得安心啦!😋😋😋
材料:(兩人份)
雞蛋黃 2隻
低筋麵粉 3湯匙(約30克)
雲呢拿油 1茶匙
泡打粉 1茶匙
檸檬汁 2湯匙
脫脂奶 2湯匙
雞蛋白 4 隻
砂糖 2.5湯匙(約40克)
無鹽牛油 2茶匙

做法:
1. 將雞蛋和蛋白分別放入兩個大盤中。

2. 在雞蛋黃的大盤中,加入脫脂奶、雲呢嗱油攪拌均勻。篩入麵粉和泡打粉,拌至沒有粉粒,成蛋黃漿。

3. 在裝蛋白的大盤中,用攪拌器打發蛋白,將三份一的糖加入蛋白中,繼續攪拌,加入檸檬汁和1/3的糖,攪拌30秒後再把餘下的糖分加入,攪拌至硬性發泡。(把盤倒轉,蛋白也不會掉下來)

4. 分三次把蛋白和蛋黃醬拌勻,成薄餅漿。

5. 用細火燒熱易潔鑊,放上焗爐紙,在上面加入牛油。

6. 待牛油完全溶掉,將粉漿倒入。在易潔鑊中加入兩湯匙水,加蓋,開細火煎約20-30秒後熄火。不要開蓋,蒸焗三分鐘至鬆餅表面變色。

7. 開蓋,將鬆餅反轉,再加入一湯匙水,開細火煮30秒後,加蓋蒸焗至金黃色,上碟。

8. 食用時淋上無糖楓糖漿及加上水果,即可享用!

煮食小貼士:
1. 焗爐紙可以減少黏鑊的情況,減省牛油的份量。
2. 加入水可以令鬆餅更濕潤。我的易潔鑊傳熱比較快,所以微微煎後我一定要熄火,否則會燒焦呢!
3. 記住用日本雞蛋,會更香蛋味!
4. 一定要用砂糖先可以令蛋白變硬身,我已經減到最低份量,比起街外嘅鬆餅再加糖漿/雪糕食已經健康好多。唯有食完鬆餅嗰日就唔再食甜品啦!
5. 嫌麻煩嘅話,我本《79個簡易護膚食譜》有個香蕉燕麥鬆餅,只要將所有材料放入攪拌器攪拌, 唔需要用任何牛油就煎得!更低脂更低糖!
份量換算:(每份)
256卡
(2份五穀 + 1份蛋白質+ 1 份脂肪)

留言

熱門文章