《電飯鍋懶人食譜 - 廣島蠔菇菇飯》



星期一至六返工咁攰,我每逢週末都會去食「好西」,氹下自己開心~食多咗咪第二日食少啲light啲囉,飲食習慣最緊要有彈性,識得「拉上補下」😋
咁有咩餸菜係light啲健康啲?同大家分享一個零技巧零失敗嘅懶人飯啦!
用10分鐘準備好,放入電飯煲煮,就搞掂啦!廣島蠔啖啖肉,鮮甜好味~而且飯粒完全吸收廣島蠔的鮮味同日式醬油味,啖啖都好滿足🤤🤤 我自己好鍾意食蠔,因為又低卡又有營養!每100克蠔(約3隻)只有68卡,同一隻雞蛋(70卡)差唔多咋!咁食三隻蠔梗係滋味好多啦~
而且蠔有豐富鋅質,可以增強免疫力,更幫助皮膚傷口恢復、減少發炎生痘痘添!個飯又健康又易煮,大家都快啲試吓啦❤
材料(2人份):
廣島蠔 8隻(約240克)
大蔥 (切段)半條
本菇 (洗淨)2碗
米 1杯 (米量杯)
調味料:
清酒 3湯匙
味醂 2湯匙
鰹魚粉 1茶匙
日本醬油 1湯匙
薑蓉 1茶匙
水 2/3 碗
做法:
1. 將急凍廣島蠔解凍,輕力洗淨,瀝乾。


2. 在鍋中加入所有調味料和大蔥段,煮3分鐘。

3. 輕力加入廣島蠔,開中火,煮至稍為縮細,至5成熟,約 1分鐘,即停火。(見圖)
4. 將廣島蠔拿起,備用。
5. 在電飯煲中加入一杯白米,洗米後,加入醬汁和大蔥,再放上本菇。本菇會出水,所以要比平時的水量減少兩成。(可視乎電飯煲內的建議水量再調節)按掣將米飯煮熟。
6. 當電飯鍋開始冒煙,開電飯鍋蓋,將蠔放置在飯的上面,再煮5分鐘,至蠔熟透,焗5分鐘讓白飯吸收蠔汁。開蓋,可按自己喜好加上蔥花和七味粉,即成。
換算份量(共2人份,每人份):
3.5份五穀類 + 1 .5 份蛋白質 + 1 份蔬菜






留言

熱門文章