好好味❤️ 我同啲同事去咗食韓國菜,有泡菜、雞肉石頭飯、人參雞飯、大醬牛肉湯、海鮮湯麵,全部都又好味又健康!呢間lunch set 好抵~大家都不妨試下!😋😋😋
另外,我想公開多謝一下啲interns!佢哋真係好勤力,好俾心機學!佢哋幫我更新咗好多營養筆記,奧米加三、骨質疏鬆等等。仲有好多有營餐廳、有營零食筆記!等我日後再整理好,就可以令大家更輕易地越食越fit!😋
希望返完呢份工,你哋日後都記得,我哋係「營養師」,唔係「減肥師」。唔可以單單考慮卡路里,而要關顧全面營養。而且想減肥/健康,都可以出外食得開心、煮得色香味俱全!最緊要係貼近對方本身嘅飲食習慣同喜好!
作為營養師,我哋可以「治未病」,而且日日同啲客笑哈哈,係一份超級「筍工」。大家要繼續加油啊!💪🏻💪🏻💪🏻😘😘







留言

熱門文章